10 februari 2008

Mislukt...

Gisteren heb ik Anneleen voor het laatst op Duits grondgebied gezien. Naast haar broek, heb ik nu ook een stoel en een studentenkaart als aandenken. Traditioneel heeft ze een smsje gestuurd dat ze goed thuis is aangekomen. 'k Ga het missen.

's Avonds ben ik -dankzij Greets overtuigingskracht- toch nog het huis uitgekomen, we zouden naar Hunabkú, een Argentinische film gaan kijken. Zouden, want de zaal zat vol, zelfs op de mat vooraan was er geen plaatsje meer voor ons. Dan zijn we maar met ons drietjes -Humberto had ons ook vervoegd, het roosje en ik zijn terug bij elkaar gebracht!- een milkshake -excuseer, MilCHshake- gaan drinken in het Barfussgässchen. Het was nochtans ons doel iets nieuws te ontdekken. Mislukt :)

Wat verder mislukt is:
een foto nemen van Jozefien die sensueel haar milCHshake uitdrinkt


Hier is nochtans het goeie voorbeeld

Nog een mislukking:
Jozefien die romantisch met een roosje op de foto wil staan



Hier is nochtans -alweer- het goeie voorbeeld.


En dan komt het wijze zinnetje van mijn pa weer in mij op:
"je moe hie noh vele leern wi"

Geen opmerkingen: