17 april 2007

Dag iedereen!
dit is dan mijn eerste échte dagboekblog! Hiep hiep hoera!
Sinds gisteren kan ik dus weten of ik op Erasmus mag... Jaja, 'k zie jullie oogjes al vol enthousiasme en verwachting blinken. Dus...

Naaah, laat ik maar eerst iets anders vertellen (om de spanning op te bouwen)
Maar om in de sfeer te blijven: Robertnieuws. 'k Heb een kaartje van onze Duitse vriend gekregen. Superlief van hem. Op de voorkant staat blijkbaar een liedjestekst. Als'k de melodie zou kennen, zou ik het waarschijnlijk luidkeels meezingen (allé... misschien). Simon, de andere kotvriend, heeft ook een kaartje van hem gekregen. Hij vond het wel een beetje vreemd dat het kaartje begon met 'lieber Simon' en eindigde met 'dein Robert'. Gelukkig was Jozefientje er om hem wijs te maken dat dat in Duitsland zo hoort. En ondertussen kon ik zijn kaartje ook vertalen :p

We zitten nu al wat dieper in de sfeer, dus... Erasmus? ja? nee?
Neenee, eerst wil ik jullie nog vertellen over hoe goed mijn Duitse presentatie gegaan is. 'k Moet zeggen, heel goed. Het was vlot, wenig Grammatikfehler (da's het liefste wat ik al ooit gehoord heb van mevrouw Bollaerts!!) alleen mijn uitspraak is niet je dat... 'k had wel mijn best gedaan volgens haar (maarja, wie doet dat nu niet), maar 'k leg mijn klemtonen precies verkeerd. Oeps. 'k heb een Duits taalbad nodig! En de ideale gelegenheid daarvoor is natuurlijk... Erasmus

Laat ik het dan toch maar vertellen: 'k ben vergeten te gaan kijken of ik geselecteerd ben. 'k Weet het. Stoem, idioot, achterlijk en een béétje dwaas. Maar dit is wel dé ideale CLIFFHANGER om jullie te verlaten. Hopelijk weet ik vanavond meer.

Da-aaag!

Geen opmerkingen: