25 april 2007

Hoi :)

't Is alweer even geleden dat ik hier gepost heb. Nu, het Erasmusidee zit voor het moment vrij ver weg, en de werklust zou de kop moeten opsteken (met de nadruk op het conditionele aspect). Ahja, dit is een tussendoortje (naast mijn Balisto dan), want eigenlijk was ik bezig een tekst te vertalen voor Spaans. Het is er eentje voor PE, beter bekend als Permanente Evaluatie (met hoofdletters, dat klinkt dreigender), waardoor ik extra mijn best moet / wil doen.

'k Had gehoopt dat dit sneller ging gaan eigenlijk, want ik wil graag mijn Spaanse grammatica nog beginnen in te halen. 'k Had morgen ook naar de cinema willen gaan, en als ik nu al niet werk voor morgen, kan dat niet. -Huil, snif en jank-.

Dus ja, een korte blog, zonder leuke of noemenswaardige info, maar hey, that's life.
Het was eerder de bedoeling dat jullie nog steeds weten dat ik leef, en door een blogbericht te typen, kan dat wel eens helpen.

Tot de volgende!
xxx

Geen opmerkingen: