02 mei 2007

Hier is Jee weer!

Veel wereldschokkends heb ik niet beleefd. De vrijdag heb ik een Winnie the pooh-beertje gekregen van Simon (de op één na leukste jongen van ons kot). Het lijkt alsof hij in zijn broek gekakt heeft, terwijl hij geen broek aanheeft. Je moet het maar kunnen. Ik waardeer dit geschenk dan ook ten volle. Vooral omdat er een hartje op zijn enige kledingstuk genaaid is!

Wat ik nog gewaardeerd heb, is het feit dat ik voor 10 euro binnenmocht zaterdag in Dranouter aan Zee. Dat allemaal dankzij Davey, beter bekend als Hooch (uitspreken als 'hoog' op z'n West-Vlaams bitte). Hij kende een meisje (maar wel minder goed dan mij... en wij hadden elkaar nog nooit gezien :p) die hem een gratis kaart gegeven had. Dat moest hij mij dus zeker meedelen (Jozefien jaloers maken is altijd fijn) maar meteen kreeg ik ook het aanbod om mee te gaan. Misschien zelfs gratis! Wel, het was niet helemaal gratis, maar gratis genoeg. Sofie/ Sophie (ik heb nog geen e-mailadres waaruit ik de schrijfwijze kan afleiden... en dan nog, dat helpt ook niet altijd) had twee extra gratis kaarten, eentje voor Davey dus, en eentje voor mij. Aangezien ik Pietertje meegenomen heb, hebben we de laatste kaart door drie gedeeld. Sjiek van Hooch! De optredens zelf waren heel plezant. Sindsdien ben ik officieel fan van Yevgueni en Dervish! Als ik zou meestemmen voor een liedje op het Eurovisiesongfestival, zou ik weten wie te kiezen. Jammer genoeg voor Dervish doe ik daar niet aan mee.

De zondag zat ik in Paal bij Pieter & zijn ouders. Aangezien ons mammie en pappie het fantastische idee hadden om de bloesemroute te fietsen in Limburg, zijn ze ook nog eens op bezoek gekomen. Het was wel fijn. Tegenvaller voor hen: door het veel te mooie weer zijn de bloesems vroeger beginnen bloeien. Resultaat: geen bloesem te zien.

Maandag feestje in Leuven met Bram, Filip en Sylvie. Lang geleden dat ik letztere nog gezien had, maar 't was heel fijn! Nog eens lekker gaan shaken (dit was nl ook al veel te lang geleden).

Dinsdag zat ik in Limburg, helemaal besnot door mijn valling. De warmte was er net iets te veel aan (komt da tegen!) maar het feit dat we een pannenkoek gingen eten, maakte alles wel goed.

Vandaag was onze docent er niet. 'k Heb dus een uur verloren om dat te merken op school. Check in het vervolg toledo Jozefien. Of op z'n minst je gsm. Marijke helpt je ook.

Marijke heeft nog wel dingen opgemerkt. Tegen eind april moest ik een test maken voor grammatica Spaans. Oeps... Nu nog eens mijn boek openslaan, hopen dat de test nog niet weg is, en proberen niet te buizen.

Morgen is er feestje bij Ellen op kot. Over de girls heb ik nog niet veel verteld, geloof ik. Dat komt een van de volgende misschien wel eens aan bod.

Vrijdag misschien afspreken met Hannes, Bram en Filip.

Zaterdag op restaurant aan zee met oma en opa.

En zo raakt het leven van een student ook weer gevuld seh.

Xje!

ps: ja, ik weet het, mijn alinea's worden korter naarmate mijn blogbericht vorderde, maar dat heeft natuurlijk ook wel iets kunstzinnigs.

1 opmerking:

Anoniem zei

IK ben vermeld. IK hé maat.