21 mei 2007

Griet

Ik voel me Gorki. Al drie titels met een vrouwennaam. Yèèh, ik word ook beroemd, en er zal later ook een schreeuwende massa zijn die helemaal gehersenspoeld die namen scanderen. Dan komt Jozefien op het podium, en leest haar blog voor. Gejuich alom. Staande ovatie. Een bisnummer. En iedereen valt flauw. Of toch bijna iedereen.

Jaja, dat idee bevalt me wel. Alleen is er een ietsiepietsie klein -maar jammergenoeg niet te overzien- detail. De schreeuwende massa. Nu, er wordt aan gewerkt. Griet is officieel mijn eerste fan. Ze heeft me er zelfs over aangesproken op msn. Daarom heb ik haar gebombardeerd tot opperleider van de Jozefien-(nee, niet Gorki-)fanclub. Alleen de leden nog. Maar dat komt wel. Misschien.

Toedeloeh!

Jozefientjex

1 opmerking:

Anoniem zei

WAAAUW! Opperleider van je jozefien-fanclub! Ik voel me wederom vereerd! Ik zal mijn taak met veel trots en finesse uitvoeren... Die schreeuwende massa vormt alvast geen probleem, ik kan luid tieren!

Grietxxx