21 mei 2007

Eerste foto's




Yihaa! Ziehier al een voorsmaakje van mijn künftig kot.


Het ziet er wel netjes uit vind ik. Met bloemetjes op de vensterbank, heel gezellig.

In de mail stond dat er ook een keukentafel aanwezig is. Hoera, Duitsers kennen het concept "meubel met poten en een blad, waar je aan kan eten". Wees nu allemaal blij, en klap in je handen. Een keukentafel in de keuken is niet mis!

Tina vindt het heel logisch dat er een keukentafel is -een kleine vreugdekreet ontsnapt mij nogmaals, ik kan het niet helpen. Even logisch vindt ze het - en daar volg ik minder- dat er een wasmachine in de WG staat. Aangezien ik hou van wasmachines -het geeft altijd een kick om je ondergoed te laten weken in het sopje van andermans machine- ben ik hier heel blij mee!

Binnen een paar dagen volgen de beelden van het kot zelf - niet om jullie in spanning te houden, ik ben niet de mens die wil dat jullie een hartaderbreuk oplopen van nervositeit - maar omdat Tina nog eerst haar kamer moet opruimen -inderdaad, wel 48 uur lang!- eer ze foto's durft maken. Een meisje naar mijn hart.

Slaap lekker iedereen!

1 opmerking:

Me--s zei

Ziet er netjes uit!! Benieuwd naar de rest eigenlijk! :)

kuss