28 mei 2007

Blok

Dag mijn beste bloglezertjes

Ik heb verschrikkelijk interessant nieuws: binnen acht minuten begint mijn blok officieel! Blok begint eigenlijk nooit officieel, maar ik heb maandag 28 mei om 7u30 's morgens uitgeroepen tot mijn eigenste begin van de blok. Hoera!

Andere mensen die beginnen eigenlijk vroeger te leren -namelijk als het weekend begint- maar ik niet. Ik ben speciaal :) Ik begin nu pas, en dat vanwege mijn eigenste liefste zusje. Dit weekend deed ze haar plechtige communie. Allez ja, vormsel (dit is een insider, die helemaal niet grappig is. Je mist dus niets als je hem niet snapt. Hoewel het heel moeilijk is om hem niet te snappen eigenlijk) Enfin, vrijdag was het dus plechtigheid op school. Deswegen habe ich zelfs les gebrost! Ik ben er trots op :) 's Avonds op restaurant. Zaterdag bijkomen van vrijdag en naar de kapper (ik wou er onberispelijk uitzien voor mijn oogappeltje) en zondag het grote feest. 's Avonds vertrokken we dan nog naar Brussel, zodat ik binnen drie minuten mijn kaap van begin van de blok kan halen. Spannend :)

O ja, Ellen wou ook vermeld worden op mijn blog. In het afscheidswoord van haar laatste liefdesbrief heeft ze dat ein wenig subtiel vermeld. Ik wou eerst gewoon copy-pasten, maar bij nader inzien moet ook nog wat censuur toegepast worden. Freedom of speech, indeed, maar toch niet volledig op mijn blog!
veel bloggenot! (ik heb alles al gelezen, ik word je groooootste fan(je moet mij dus veel vermelden, daar ik belangrijk ben voor je mentale en fysieke vorming--> zoek zelf wrm, ik ben momenteel te veel met [kuch kuch] aan het praten om uitgebreid te typen...)


Bij deze, speciaal voor Ellen, en ook een beetje voor alle anderen die nu met het fenomeen 'blok' te vaak geconfronteerd worden:
een interessante, emotionele (maar dan enkel de positieve emoties. Blok op zichzelf is al negatief emotioneel genoeg) productieve, met aangepast weer aan je blokstijl en een weinig scheten ruikende blok toegewenst!

Geen opmerkingen: