19 mei 2007

Het tellertje

Kiekeboe!

Jaja, gisteren was de grote dag :). 'k Heb mijn blog de wereld ingestuurd! En waarom? Wel, ik wou een tellertje, net zoals mijn nicht dat heeft op haar blog. En omdat ik zo snugger ben, moest ik uitleg vragen, want ik wist niet waar ik die html-code moest plakken. Voor de één is dat basiskennis, voor de ander niet. Zolang we het er maar over eens zijn, dat we in de cursus Taal & computer wél uitleggen hoe je een bestand moet opslaan...
Nu, aangezien er iemand info vraagt over te plakken code, kun je als slimme -dat heeft ze van mij- nicht wel beseffen dat Jozefien ook iets blogachtigs doet / wil doen. En aangezien we zelf een goed draaiende blog hebben, linken we Jozefientje ook maar. Dan gaat het tellertje niet enkel omhoog als zij toevallig op haar eigen blog overwaait om nog eens iets te posten. Waarvoor dank. Ik ben officieel minder zielig dan men van mij verwacht.

En terwijl we het dan toch maar beginnen openbaar te maken, zetten we het ook meteen in onze MSN-nick. De hele bataklang. Et voilà. (Ik heb een cool woord gebruikt. Niet dat het in de context past, maar het kwam opeens in me op.)

Ik heb mijn geheime relatie (met de blog, wat dacht je!) dan ook maar aan Pieter meegedeeld. Ik moet zeggen, hij reageerde vrij goed. Hij weet dat hij nog altijd mijn enige échte grote liefde is, en kan met zijn mededinger naar Jozefiens aandacht leven. Gelukkig.

Nu ben ik op het punt gekomen dat ik iedere bekende officieel kan verwelkomen. Bij deze: welkom, lieveling (= jij = de lezer. Voel je vereerd, ik zeg dit waarschijnlijk maar 1x). En een passionele, dampende, goed doorspeekselde lebber kan nu ook niet ontbreken *fllllllllllllllllllub*. Kom snel teru-ug! (als je nog durft)

-met dank aan Het tellertje-

5 opmerkingen:

Petra Truant zei

doorgaan met je blog meid!
en jij zegt dan da em nie grappig is?

zalig gewoon!

dikke knuf!

Anoniem zei

Waaaauw Jozefien!
Interessant om je leven in digitale versie te lezen, je hebt een leuke schrijfstijl!
Dank om het tietenlied te vermelden, ik voelde enige trots...
humhum :)

MarGriet xxx

Anoniem zei

Ela Jozefientjeee ...

Echt keileuke blog hoor! Zeker doorgaan, is wel leuk! K moet zeggen, heb der zelf ook eentje! Alleen schrijf ik niet zo leuk als jij! :)

Kuss
Saartje

Jozefien zei

Wooooooow - ik krijg commentaartjes. Super leuk! Dank u wel iedereen. En Saartje, wat is je adres? Ik vind iedere blog fijn ;) Als je wil, link ik je :)

xje
Fienetrien

Me--s zei

Hihi :) zijn net dezelfde dus ... zalig om te nieuwsgierige in andermans leventje ... interessant of niet interessant ;)

Kuss