18 mei 2007

Tina

Dag beste lezertjes (jaja, laat mij maar in de waan)

Het gaat goed met me! En daar zijn we allemaal blij om. Ik ben heel hard aan het mailen met Tina, voor het kot. Haar digitale camera is hersteld, dus als ze terug op kot is, kan ze foto's maken. Dan kan ik het kot eindelijk zien. We hebben al een tiental keer heen en weer gemaild, en echt, het meisje bevalt me. Jammer dat we elkaar niet echt zullen leren kennen, want zij verhuurt natuurlijk haar kot aan mij, terwijl zij haar eigen Erasmusreis zal ervaren. Voor haar heeft het nog een net iets andere dimentie, daar haar vriend in het Erasmusland woont. Ze kijkt er dus waarschijnlijk *nog* meer naar uit (hoe is het mogelijk).

Haar Mitbewohnerin is volgens Tina gelukkig ook total nett. Ik heb haar vandaag een minimailtje gestuurd via studivz, een site waar de meeste Duitse studenten blijkbaar van bezeten zijn. Tina heeft 94 vrienden daarop -met mij erbij 95 *hoera*-, en Annika, mijn vielleicht künftige Mitbewohnerin, 106. Ik heb er al eentje :) Tina.
Nu, van Annika heb ik nog niets gehoord, maar ik verwacht ook niet meteen een antwoord. Niet iedereen is zo internetverslaafd als ik. Alleen bijna iedereen :)

Tina Tina Tina. Ze is jarig vandaag. Een gezamenlijk hiep hiep hoeraatje van hier uit België kan er wel vanaf hé :)
*hiep hiep hoerra*


Hmmm... er is geen echt Tinanieuws meer geloof ik. Dus laat ik het er maar bij


Dag lieverds!


Ps: ik ben niet bezeten van Tina hoor, ze is gewoon de titel van mijn blog. Dan hoort je blog toch over dat onderwerp te gaan, nietwaar..
Pss: Annika... Doet me echt denken aan Pipi Lankous (Langstrumpf für unsere deutsche Freundinnen). Maar dat zeg ik haar pas als ik weet dat zij mij kan appreciëren :)

Geen opmerkingen: