24 mei 2007

Hoi!

Nog steeds geen mailtje met de andere foto's. En dat terwijl ik zo benieuwd ben, schande! In de vorige mail van Tina stond er dat ze deze week vrij heeft -net als ik- en dat ze naar haar vriend gaat in Engeland, dan vliegen ze samen naar zijn ouders in Italië, en na enkele dagen daar, gaan ze terug naar Engeland. Daar eventjes vertoeven en dan terug naar Duitsland. Haar weekindeling loopt dus net iets anders dan die van mij. Volgende week, beste mensen, begint de *blok*. [Dit is het moment waarop je een kreet slaagt en gillend wegloopt, liefst naar de plaatselijke psychiatrische instelling]
Nu, aangezien we alles van de positieve kant bekijken, vond k dat het tijd was voor de laatste ontspanning. Eergisteren naar de bioscoop, en gisteren voedsel en drank gaan verzetten in Leuven. Het was fijn :-)

Nu waag ik mij aan een ander soort van tijdverdrijf: Duitse grammatica! Hard labeur, but we like it!

Tot binnenkort (hopelijk met foto's)
xxx

Geen opmerkingen: