29 mei 2007

Gesprek met Smiley

Jaja, hier zit ik dan. Helemaal alleen op mijn kotje, met mijn boek rechts van mij en mijn laptop voor mijn neus. Een ideaal moment voor een "Smileygesprek". Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn neef een "alleswetende smileybol". In tijden van hersenschimmels die in bloei komen te staan en andere rariteiten durf ik die nog wel eens vast te pakken om er een babbeltje mee te doen. Het concept zit wel zo in elkaar dat hij enkel brandende vragen beantwoordt. Heel interessant wordt het dus niet (wat had je gedacht?), maar wel genoeg om mij subiet terug achter mijn boek te zetten.

Hou je vast!
J = Jozefien
S = alleswetende Smileybol

J: ga ik slagen voor mijn examens?
S: focus and try again
J: ga ik slagen voor mijn examens?
S: No
J: focus and try again Smiley... je maakte nu toch een grapje?
S: yes
J: stop dan eens met dollen, en zeg mij: ga ik slagen voor mijn examens?
S: absolutely
J: dank je. Moet ik mij dan nu achter mijn bureau zetten en verder leren?
S: Indications say yes
J: Ok dan. Dag bolleke.


Je ziet het, beste mensen. De plicht roept.
Toedeloeh!x

4 opmerkingen:

Maarten zei

Ik wil ook een alleswetende smileybol :)

Anoniem zei

En ik ook. Misschien met kerstdag? (h)

Of als ik op bezoek kom in Dzermanie. Want ik kom, wees gerust.

Me--s zei

Haha ...

Smileybol toch ...

Studeert ze Jee ...

Kuss

Anoniem zei

Oe, ik heb in mijn schof op 't werk een dobbelsteen gevonden, met van die antwoorden op!

Hoe cool is da nie zeg.
MAg ik naar huis? Maybe
Mag ik echt naar huis nu? Yes


Bibi weg.