14 mei 2007

Caféavonden zijn fijn

Dag iedereen.

Een blog. 'k Vraag mij af waarom ik eraan ben begonnen.. 'k Heb blijkbaar een veel minder interessant leven dan andere mensen. Aber ja. Who cares? Alleszins niet diegenen die het hier niet komen lezen ;)

Vandaag is er geen les. Hoera! Ik kan mij volledig uitleven op mijn boek vol woordenschat.
Vandaag komt Filip. Deze keer écht hoera! Wat we gaan doen weet ik nog niet, maar het wordt wel fijn. :)

Vrijdag was er een kotfeestje van Liesbeth. 'k Heb al de pret gemist. Jozefientje wou nog thuis geraken. Jammer...

Zaterdag viel dan weer beter mee. 'k Ben met de girls iets gaan drinken. Het was echt super lang geleden. 'k Heb over hen zelfs nog niets gezegd hier geloof ik. Of amper. Enfin. Ellen, mijn beste vriendin van in het middelbaar. Griet, Charlotte, Veerle, Elien: mensen die ik in het middelbaar amper kende. Nu zijn zij de 'co' van Ellen & co, dus zie ik ze wel geregeld (normaalgezien dus). Fijne meisjes. Wat willen jullie er nog meer over weten? Dat 1/3 van hen het Tietenlied uit volle borst meezingt op café? Dat iedereen houdt van Temtejsun? Nee? Dat dacht ik al :)

Gisteren moedertjesdag. Mama kreeg van ons een mandarijnenboompje. Ze was er heel blij mee. Hoogtepunt van de dag: chocomousse eten. Mmmmmmmmmmmm.

In tegenstelling tot het weer, ben ik vandaag in een droge bui.

Ik zal het er dan ook maar bij laten.

Kussie!

Geen opmerkingen: