11 april 2007

Hallo iedereen!

Hoi iedereen.

Eigenlijk een vreemd begin van mijn blog, want ik heb beslist om mijn blog momenteel zo geheim mogelijk te houden. Jaja. Mijn zielenroerselen op het internet gooien, en het zo geheim mogelijk houden. Goed bezig Jozefien :)

Maar aangezien het zo hoort dat je mensen groet, omdat je anders niet beleefd bent, doe ik het sowieso. Wie weet wordt deze blog nog het succes van de eeuw! Alleen momenteel nog niet, want nu blijft hij dus nog even onbekend. De reden waarom ik het niet meteen in mijn MSN-nick (enfin, WLM-nick voor de mierenneukers) zet, is enkel en alleen omdat ik niet weet of ik het zal volhouden om hier af en toe iets te komen plaatsen. En misschien ook wel een beetje omdat ik mij wat schaam, want wie weet is mijn leven veel te oninteressant om door anderen gelezen te worden.

Waarom startte ik dan een blog? Wel, mijn nichtje heeft er gisteren eentje opgericht (en zelfs al drie berichten gepost, een hoopgevend begin... hopelijk houdt ze het vol) en ik vond dat ik nu eindelijk ook eens door de hype gegrepen mag worden. Want we houden van Web 2.0 meneer Geens! En ook van onze sexy muis, die we vaak (be)vingeren. Gelukkig heb ik een laptop, en gebruik ik alleen mijn touchpad.


Tot zover mijn begroeting aan iedereen
(o jee, als ik altijd zo zal afwijken... 't zal iets gaan geven...)

in mijn volgende post laat ik wel wat meer weten over wie ik ben, en waar ik met deze blog heen wil.

Doehoei!

Geen opmerkingen: