16 juli 2007

Nog een Leipzigmaatje?

Piep!

Straks naar de Gentse feesten. Maar dit wisten jullie eigenlijk al. Daarom dat dit dan ook een inleidend zinnetje is. Naar de Gentse feesten dus. Misschien met Liesbeth, mijn Leipzigmaatje. Maar waarschijnlijk niet, want ze neemt niet op. Jammer.

Maar ja, ondertussen heb ik het woord Leipzigmaatje geïntroduceerd in dit blogje van de dag. Want hierover wou ik het hebben. Een mogelijk nieuw Leipzigmaatje. Deze morgen belde er namelijk een man, die graag meer uitleg wou. Hij had mijn blog gevonden op het internet. Hoera, ik heb genoeg Leipzig en Erasmus gebruikt om makkelijk gevonden te worden op Google. Op zich niet fantastisch moeilijk, want deze blog is feitelijk van Google. Maar dit is een overbodig detail, waar we allen niet veel aan hebben. Behalve die man dan. Zijn dochter gaat ook op Erasmus, en rara, ook naar Leipzig. Hij heeft nogal wat speurwerk verricht, en uiteindelijk ons telefoonnummer gevonden. Proficiat aan meneer in kwestie :) Mij zou het wat moeite kosten.

Maar daarom dacht ik dus ook dat het wel handig zou zijn, voor mensen die mij willen contacteren, om hier wat interessante gegevens te zetten. Bij deze vind je vanaf nu enkele personalia in de rechterkolom. Mijn verjaardag is niet zo superinteressant, maar toch wel handig om weten, nietwaar.

Tot slot nog deze opmerking: mijn blog is niet alleen superleuk om te lezen (kuch), maar hij is nog nuttig ook!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ey Fien, Gent is hier gewoon vlakbij enal.
Dus als je nog eens niemand vindt, mijn gsm-nummer heb je hé!