10 juli 2007

Vakantiejob

Ik heb net een brief binnengekregen van De Post. [heel grote vreugdekreet] *Joepie*
Op zich is dat positief. Ik zat er al even op te wachten. En nu is hij er

De inhoud van de brief is echter niet zo plezant. De vreugdekreet wordt al iets kleiner. Lees het volgende en leef met mij mee:



Beste jobstudent,


jij gaat werken in het postkantoor Steenakker 4, 8940 Wervik
van 23/07 tot 17/08, starten om 5 uur

Omdat je reeds bij de post hebt gewerkt, moet je maar twee dagen opleiding volgen.
Deze gaan door op 19/07 en 20/07 om 5 uur in het postkantoor zelf.


Het contract wordt opgemaakt door t-interim en wordt naar u opgestuurd.



Vriendelijke groeten


t-interim




Vriendelijke groeten mijn gat ja! Ik had om een vakantiejob gevraagd in Ieper. Ja hoor, voor een Brusselse man mogen 8900 en 8940 genoeg op elkaar lijken om dat als één stad te bezien. En de zeventien km daartussenin is waarschijnlijk ook maar een detail. Wat we echter niet uit het oog mogen verliezen, is het feit dat dit het idee is van de Brusselse t-interimman. Vanuit mijn opzicht zijn de postcodes 8900 en 8940 helemaal niet gelijkend. En zeventien km is helemaal geen detail. Zeventien km is op zich niet verschrikkelijk veel. Maar voor mij dus wel. Het zijn zeventien km die ik niet kan overbruggen met de trein, want die rijdt niet om vijf uur 's morgens. Het zijn ook zeventien km die ik niet kan overbruggen met de auto, want ik heb geen auto. Het zijn zeventien km die ik kan overbruggen met de fiets. Of te voet. Als ik echt wil.



Geen opmerkingen: