30 juli 2007

Komen en gaan

Er is een tijd van komen, en er is er eentje van gaan. Comines et coq, zoals mijn leerkracht Frans altijd zo ludiek kon samenvatten.

Mijn tijd van komen bij de Post is al gegaan. Mijn ontslag heb ik vrijdag gegeven. Jammer, maar het zij zo. De laatste woorden die ik hieraan wil vuilmaken zijn "dank je, lieve postbodes en 'een woord met een sterretje', meneer die ervoor gezorgd heeft dat ik er niet meer graag werkte". Normaalgezien geef ik niet snel op, maar ongelukkig zijn omwille van een vakantiejob, dat vind ik er een beetje over...

Ondertussen kon ik de vrijdag mee naar Beleuvenissen om Bwammies verjaardag te vieren. Het was wel een leuk feestje :) Zaterdag babbekjoew bij Pieter in Paal, en gisteren hebben we m'n kot leeggemaakt. Het wordt een maand eerder verhuurd aan iemand anders, dus hebben wij wat meer geld in the pocket. Handig!

Vandaag ben ik al begonnen op een andere plaats als jobstudente. Ik ben kamermeisje en zorg dus dat de gasten een opgemaakt bedje, een proper badkamertje en geen stofjes hebben. Ik werk geen vaste uren; vandaag ben ik al bijna een uurtje klaar. Minder centjes, maar meer vrije tijd. Ook goed :)

Zaterdag ga ik een dagje Dranouter meepikken. Of een nachtje. Zoiets. De dag erop waarschijnlijk terug werken in het hotel. De artiesten van Dranouter overnachten daar ook gedeeltelijk. Ik kan handtekeningen vragen. Het gillend tienermeisje komt in me boven :)

Zo, ik ga Robert eens antwoorden. In het Duits. Hij heeft moeite gedaan om iets Nederlandstaligs te produceren, maar het is een Nederlands met een vreemde tongval. Leve babelfish? Of ook niet...

Stay tuned babiez
tschau!x

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik twijfel nog voor Dranouter...