04 juli 2007

Update

En hier ben ik weer

het heeft eventjes geduurd, maar ik heb dan ook een extreeeeem druk leven. Het is namelijk VAKANTIE! Oh, wat hou ik ervan nu te denken aan het feit dat sommige lezers sidderen en beven door dit woord te lezen. Mensen, die geen drie maanden vrijaf meer hebben. Mensen die WERKEN *nu is het mijn beurt om te beven*. O ja, Jozefien kan ook sadistisch zijn!

Donderdag, na de examens zijn we met z'n drietjes een milkshake gaan drinken. Het was wel zeer de moeite waard, en om de één of andere reden wil ik het woord 'milkshake' nog eens herhalen.

De vrijdag ben ik met mijn zusje gaan zwemmen. Bubbels uit de bubbelmuur zijn koud! Dit is een levenswijsheid.

Zaterdag Couleur Café. Aan de mensen die het nieuws gevolgd hebben: ja, ik was aanwezig en heb het overleefd! Aan de mensen die het nieuws niet gevolgd hebben: het heeft gefikt op Couleur Café! Om 18u zijn we het terrein opgelopen, om 18u50 werden we al geëvacueerd.
Het vuur was snel onder controle (dit is een typische krantzin, misschien word ik later journalist!) maar door het instortingsgevaar konden we pas twee uur later verder festivalleren. Het hele oranje (als ik dat uitspreek, ontstaat er verwarring: hoe kan nu iets geel en oranje tegelijkertijd zijn?!) programma werd afgeschaft. Geen Buscemi voor ons dus. Gelukkig was Cassius ook wel de moeite waard. 's Nachts zijn we op een halfuur tijd van Tour & Taxis tot aan mijn kot gewandeld. We zijn dus niet verkeerd gewandeld. Dit wou ik nog eens expliciet gezegd hebben.

Zondag Couleur Café. (deze zin is in cadans met de eerste zin van mijn vorige alinea. Dit om de eenheid in mijn tekst te bewaren.) Wederom een fijne dag beleefd. Enkel het feit dat die vrouw opriep om de regendans uit te voeren, stak mij tegen. Vooral omdat het werkte! (dit is echt waar..)

Maandag in Bruxelles getsjoold. Door te tsjolen krijg je blaren, en ik zal het geweten hebben. Gelukkig heeft een warme chocomelk mijn pijn verzacht.

Gisteren habe ich meine Noten bekommen. En HURRAAAAAAAAAAAAA [noot aan jezelf: vingertje van de a-toets halen, niet vergeten!] ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [wederom... het is moeilijk om te onthouden]. O ja, mijn woord is niet af. *perst er nog een West-Vlaamse zucht die een 'g' moet voorstellen en een t-klank uit* -gd. Geslaagd. Jaja, beste mensen, en ik ben er precies trots op. Daarom dat ik er ook zo lang over uitweid. Terwijl het niet eens super hard de moeite is. *Toomt zichzelf in*

's Avonds ben ik met *kuch*Griet*kuch*, Veerle, Charlotte en Elien de muzikale dinsdag gaan verkennen. En we zijn gezamelijk tot het volgende besluit gekomen: Ieper is stom. Ieper is milkshakeloos. Wij houden niet van Ieper. Gelukkig bestaan er nog lekkere chocomoussejes.

Geen opmerkingen: