15 juli 2007

Vakantie en zo

Haai evriebodie!
't Weer is vandaag fantastisch! Een echte meevaller. Niet dat ik iets speciaals gepland had of zo, maar het is gewoon fijn. Door mooi weer word ik vrolijk. En dat komt de ganse wereld ten goede (of toch een deeltje ervan, met name mijn nabije omgeving)

Vrijdagavond was het weer ook goed. Dat was een nog grotere meevaller, want toen was er wel iets gepland. De parents zijn op reis en ik had vriendjes uitgenodigd voor een barbecue. Die laatste werkte wel niet fantastisch mee, maar de eerste wel. 'k Vond het echt fijn! Dank jullie wel allemaal!

Gisteren zijn Pieter en ik de zee gaan verkennen, en we hebben opgemerkt dat het fris was. Heel flink van ons, alhoewel je niet super opmerkzaam hoeft te zijn daarvoor.

Vandaag hebben we opnieuw gezocht naar waar we op reis willen. Als er iemand een leuk verblijfplekje weet in de buurt van Salamanca en Madrid, laat zeker iets weten. Valladolid (voor de Ieperse girls: spreek uit als "bajadolie"; korte a's, klemtoon om de laatste lettergreep) is afgeschreven...

Morgen gaan m'n broer en ik naar de Gentse Feesten. Dat wordt nog interessant, me dunkt!

Geen opmerkingen: