20 september 2007

Fototijd

Een kleine greep uit al onze reisfoto's


een dag in het veel te chique hotel, m.n. de badkamer -ooooh, en er lagen zo veel dingetjes die je kon meenemen! Een scheermesje, een kam, een tandenborstel, een douchekapje, een zeepje, shampoo, douchegel, bodymilk... 'k ben precies nog één iets vergeten, maar tot daar aan toe. [...] Het was een sponsje!



Valladolid
Een beetje een pervert, maar ik moet toegeven dat ik me toch wel een beetje vereerd voelde door die kerel







Ode aan Filip

En hoe groot gaat Jozefientje later worden? Zooooooo groot!
Het appartementje, en wel meerbepaald onze bedden. Merk het stoute kastje op!


Onze bedden. Merk het brave kastje op!


Vlaggetjes!


Uitzicht


Jozefien springt in Plasencia subtiel voor de lens

Meer van de stad, minder van Jozefien

Bergtocht. Tussenstop in San Martín del Castañar:


Een stierenarena(atje).

De hoogste top van al die bergen samen. En wij moeten daar natuurlijk weer heen rijden.

La Alberca en de lokale bekendheid daar (nee, niet ik):


Salamanca!!


Spiegels om het plafond beter te kunnen bekijken. Slimme luitjes toch wel.


Gregoriaanse zangboeken en Jozefien. Dat komt NIET goed!

La feria, met de mandenvlechter.


Una jarrita (kannetje) de sangría:

De kathedraal aan mijn voeten -of was het nu net omgekeerd?

Béjar. In ieder stadje heb je wel een Calle de Cervantes of een bar die Don Quijote heet. Het is dan ook heel fijne lectuur.

De stadsmuren van Ávila


Jozefien verovert de stad


En dan verder naar Segovia. Alcálzar, oftewel het kasteel.


Mijn nieuwe vriend:


En het aquaduct

1 opmerking:

Anoniem zei

Je straalt, Fiene. Je straalt.