03 september 2007

September

In talloze blogs kun je er waarschijnlijk niet onderuitgeraken. En laat mij maar lekker meedoen. Voor de mensen die het nog niet geweten hebben, check de kalender even. 't Is alweer de eerste schooldag. Voor de jongere generatie dan toch. Ik heb geen les tot 8 oktober. Oooo ja, benijd mij maar. Je mag. Voor eventjes dan toch.

Voor m'n zusje was het wel zover. Eerste dag, nieuwe school. 'k Ben meegeweest om haar kamertje een beetje op orde te zetten. Al die nieuwe indrukken, het overviel haar wel een beetje. Maar ze redt het wel. Ze zal samen in haar leefgroep zitten met Bert, een jongen waarmee ze vroeger ook al een groepje deelde. En ze heeft al een liefdesbrief gekregen van Yves. Het wordt dus wel ok.

Deze namiddag ga ik de bibliotheek plunderen. Reisboekjes dan. Want volgende week vertrekken Pieter en ik richting Salamanca. Hooray!

Geen opmerkingen: