07 januari 2008

Examens in zicht

School is nog maar net begonnen, maar we vlogen er meteen in.
Vandaag heb ik te horen gekregen dat de Klausur (soort examen, maar niet echt, want we hebben nog een écht examen ook blijkbaar) nu zaterdag om 10u doorgaat.
Diezelfde zaterdag heb ik ook een Blocksitzung voor geschiedenis, van 9u tot 16u. Schizofrene Jozefien schiet in actie! Van datzelfde vak heb ik vandaag ook een Seminar gehad, dus kon ik meteen vragen hoe het met mijn examen daarvoor zit. Dat zal doorgaan op woensdag 30 januari, 16u. Mijn schizofrene vriendinnetje vindt dit alweer fijn, want 'k heb dan eigenlijk geschiedenisles van Latijn-Amerika. Voor de inhoud van dat examen moet ik nog eens naar het spreekuur gaan, woensdag, iets voor 16u. Terwijl ik die andere les volg dus.

Vrijdag 1 februari heb ik m'n examen van Spaanse grammatica.
Dinsdag 22 januari heb ik examen vertaling Duits.
En morgen... tjah, morgen heb ik misschién een examen voor taalbeheersing Spaans. En anders is het voor ergens anders in januari.

Zoals je ziet, alles komt op z'n pootjes terecht.
Zennnnn
-en nee, we denken niet aan de twee examens waarvoor ik nog geen datum heb, en ook de vier Hausarbeiten verdring ik uit m'n geheugen. Evenals het vak dat ik zogezegd in België meevolg. En m'n bachelorpaper. Wat is dat, een bachelorpaper?-

Gegroet
stresskieken Jozefien

Geen opmerkingen: