28 januari 2008

Hokus Pokus

en toen was er meer tijd... 'k Heb voor m'n examen een week uitstel gekregen, waardoor ik wel mijn boek volledig kan lezen. Joehoew!

Vandaag zou ik normaalgezien een Schein krijgen, maar de docente was er niet. Uitleg van de studenten: "ja, ze zal waarschijnlijk deze week rusten, zodat ze tegen de examens genoeg reserves heeft opgebouwd en dan niet ziek valt". Euhmmmmm... Kijk allemaal verwonderd, en zeg met een fantastisch West-Vlaams accent "mohow zèh". Indien nodig nog eens herhalen.

Deze tijd heb ik dan optimaal benut om op koopjesjacht te gaan. Bericht aan Pieter: ik ben een vrouw!
Met dank aan Anneleen voor de fantastische tip.


Ja, vandaag was een goede dag. Ik ben tevreden.

En om lekker clichématig af te sluiten: ik kruip nu in een hoekje, met mijn boekje (al een chance dat mijn bureau juist gepositioneerd staat!)

Geen opmerkingen: