18 januari 2008

Update

De eerste keer en de laatste keer dat ik naar een fuif geweest ben tijdens de examens. Het was fijn!


Twee opmerkingen:
1) Nee, dat is geen bh-bandje, dat hoort zo.
2) Ik wil meer blinken dan mijn bierflesje, en daarom krab ik altijd het zilverpapier eraf


Drie kleine meisjes, vrolijk op een rij. Anne, Hannah, Elien
Slingers!!! Als er slingers zijn, ben ik blij!


Ook Elien is blij als er slingers zijn.


Ik ben duidelijk heel wat professioneler blij omwille van de slingers.


Maar het blijst van al waren we met de verkoeling die Patricia ons bracht. (Die vreemde jongen hoort NIET bij ons!)


Die vreemde jongen hoort WEL bij ons (dit is examenhumor, ha!)

En die ook. (Dit is minder examenhumor) Het waren trouwens slingers van slechte kwaliteit! Als je er iemand mee wil kelen, valt dit duidelijk op.



Meer foto's volgen normaalgezien nog (kleine hint aan Anneleen)


Voor de rest is het fijn voor mijn medestudenten vertaling Spaans. Zij kunnen volgende week effectief hun Klausur schrijven. Gejuich alom.

Meer gejuich, want vandaag heb ik mijn eerste Hausarbeit ingediend. Weliswaar de kleinste, maar 'k ben er toch al vanaf hé. Die prof heeft mij teruggemaild, dat ik hem na de volgende Vorlesung nog eens moet aanspreken. Wie weet wil hij een date! Spannend...

Nu, voor hem ben ik eigenlijk niet meer beschikbaar, ik date al met een andere prof... Voor dat vak hou ik dinsdag mijn referaat (verhandeling voor studenten) maar mits ik eigenlijk de enige studente ben... tjah :)

Geen opmerkingen: