20 augustus 2007

Frustrated

Dag lieve iedereen

ik ben gefrustreerd! En wel door vakantiejobs. Ze zitten niet mee. Gisterennacht ging ik vol goede moed op weg. Met de auto, dankzij de regen. Ik kom daar aan, en dan blijkt dat ze twee mensen te veel hebben. En in de vorige ploeg waren er mensen te kort en zo. Slechte slechte planning. Door deze omstandigheden heb ik niet aan de machines gestaan, maar had ik een "luxejobje". Paletten verlezen. Dit houdt in dat je iedere fles bestudeert en de juiste houdt, de slechte vermaalt (onderaan de fles staat een nummer, op die manier weet je welke je moet weggooien). Inderdaad, niet echt zwaar, maar ver-schrik-ke-lijk saai. En PE-flessen vermalen is helemaal niet tof. De geur die dan vrijkomt is letterlijk misselijkmakend. 'k Zal het geweten hebben dat ik een zwakke maag heb. Gelukkig zijn PET-flessen beter.

Nu, tot daar aan toe. Ik heb mijn centjes verdiend, en ik was tevreden. Maar daarstraks heb ik dus gemerkt dat Vedior een berichtje heeft ingesproken, ik ben blijkbaar niet opgedaagd in de late ploeg. Well du-uh. Er is mij ook helemaal niet gezegd dat ik in de late ploeg moest werken... Het was de nacht. Dat is wel degelijk een verschil. En ik moest eens terug bellen. Sorry meiden, maar het zal voor morgen zijn. 'k Heb het te laat gemerkt.

En dan te bedenken dat mevrouw Vedior zei dat ik de dagen die zij mij zei heel goed moest bijhouden, en nauwgezet moest volgen. Ze geven ook een standaardformulier mee, maar da's enkel bij wijze van voorbeeld. Wat ze zeggen is dus juist. Maar niet altijd...

1 opmerking:

Michelle zei

Typisch jobs-interimkantoren!
Ik moest ergens gaan inspringen, in een kinderdagverblijf, kom ik daar toe bleek dat het interim kantoor er twee gestuurd had in plaats van maar één iemand... ik kon dus 'ophoepelen'.
Nuja, als je dus weldegelijk gewerkt hebt krijg je geld, en dat maakt een klein deeltje terug goed hé...