22 augustus 2007

Waarom ik vorig jaar dus niet graag in de Yplon werkte...

Piep!

Vandaag ben ik weer naar de fabriek gegaan. Ik ben minimum vijf blaren rijker (die staan op mijn hand, die zie ik snel. Mijn voeten heb ik nog niet bestudeerd). Wist je trouwens dat je een blaar boven een blaar kan hebben? Een vreemd fenomeen, nietwaar?
O ja, en m'n blauwe plekken! 'k Heb er veel bij, maar 't is zo cool! 'k Heb vier kleintjes op mijn linkerarm, in de vorm van een hondenpootje :) Voor de rest heb ik ook nog een frambozenrode onderhuidse streep. Laten we het zo positief mogelijk zien en vinden dat ik een artistiek lijf heb :)

[...]

Pieter stelt alles ook goed in München. Gisteren deed hij lekker multicultureel en zijn ze met een Zwitser bij de italiaan gaan eten. Zolang hij ook nog eens een Duitser tegenkomt, ben ik tevreden.

Btw, vandaag zijn we de 22e augustus! Velen onder ons vinden dat vrij normaal, want gisteren was het namelijk de 21e. Juist, maar daar wou ik niet naartoe. Vandaag is het Liesbeths verjaardag. Bij deze nog eens Happy birthday Schatz ;)

'k Zal het hier dan maar bij laten; 'k Vind dat ik mezelf genoeg gepijnigd heb voor vandaag
Auf wiederseh'n! xx

Geen opmerkingen: