23 augustus 2007

Mooi, het leven is mooi!

Haai

omdat ik geen zin meer heb om te zagen over mijn blauwe plekken en mijn vel dat in lapjes aan m'n vingers hangt, deel ik gewoon mee dat ik morgen nog de vroege doe, en dan pas dinsdag de nacht. Dan nog één nachtje de donderdag, en dan is het welletjes geweest met de Yplon. Op 4 en 25 september doe'k dan nog twee daagjes inventariswerk, en dan heb ik bijna al m'n dagen opgebruikt (op eentje na) en verdien ik het om nog een beetje thuis te zitten. En met vriendjes af te spreken!

Morgen: ik ga naar Brussel, mijn liefje verrassen. Hij komt terug uit München, en ik wil hem een dikke dikke dikke (kuch) knuffel geven

Overmorgen: Maanrock! 'k Zal dan toch Yevgueni gezien hebben! En Milow, en The Van Jets, en Shameboy (en als die niet meevalt zo vroeg op de avond, wordt het Tom Pintens) en A Brand, en Viva la fête. Oh, het wordt fijjjjjjn :D

Zondag: geheime missie! We vieren Brams verjaardag. Het wordt het meest fantastische, uitputtendste Bootcamp dat je je maar kan voorstellen. Georganiseerd door kolonel Hanz

Maandag: Boterhammen in het Park. 'k Zal Bart Peeters zien. Whiej! En Kirsten! Whiej! Dit is een snelle date, nog voor ze naar Afrika vertrekt. Da's nl al het eerste weekend van september. Bij deze al een bon voyage van mij toegewenst!

Dinsdag: hierover wijd ik niet meer uit. 's Nachts werk ik dan. En ik wil vooral laten zien hoe mooi het leven wel kan zijn. Daarom sluit ik hier dan maar af.

Thoedeloew!
Jozefien

1 opmerking:

Anoniem zei

inderdaad, als ik het zo bekijk is het allemaal rozegeur en maneschijn
btw van maandag blijven in brussel wist ik wel nog niks...
mammie