13 augustus 2007

Muziek

Ik zit mij al heel de dag nutteloos te voelen, bijgevolg ook nutteloos te zijn en daarom is het tijd voor een nutteloze post.

Muziek! Normaalgezien heb ik het moeilijk om te antwoorden op de alom gekende pubervraag 'naar welke muziek luister jij?' Dankzij de festivalletjes ontdek ik leuke dingen, en begin ik mijn stijl te beseffen. Moderne kleinkust, aastemblieft! En nee, niet Marco Borsato, ik kreun ook niet alle liedjes van Clouseau mee (alhoewel dat eentje op een weg wel eens fijn kan zijn)

Op het moment sta ik zot van Yevgueni. Echt waar mannen -en vrouwen-, kopen die handel! Op de één of andere frustrerende manier mis ik ongeveer ieder optreden van hen. Yevgueni op Dranouter? Jozefientje niet op Dranouter. Toch niet op dat moment. Yevgueni op Marktrock Leuven? Jozefientje ook, maar eveneens een andere dag. Yevgueni op Boterhammen in het park? Oh God, laat me erbij zijn! Yevgueni op Maanrock? Dito! Hoe meer Yevgueni voor Jozefien, hoe fijner Jozefien voor jullie. Wat wensen jullie nog meer?!
Oh ja, en Yevgueniman Klaas is getrouwd. 's Morgens, en 's namidags marktrock. Dat ik net dát gemist moet hebben... Soit.

Nu we denken aan de festivals: op Dranouter Lotte Van Dijck ontdekt. Hele lieve nummers, heel charmant gebracht. Boterhammen in het park afficheert Bart Peeters, en Eva de Roovere. Ook wel mijn stijl. De Fixkes staan er ook. 'k Heb die op Marktrock gezien, en het spijt me jongens, jullie hebben m'n hart niet veroverd. Probeer het zaterdag misschien nog eens op het stadsfestival in mijn hometown.

Belgische artiesten in een Engels kleedje kan ik anders ook wel smaken. Om op mijn elan voort te gaan: Tom Helsen was op marktrock heel goed, Arid nog veel beter. Fijn dat die groep terug is van weggeweest.

Het algemene popgeluid kan ik wel smaken. Normaalgezien is iets technoachtigs niets voor mij, maar Shameboy heeft mij toch goed aan het dansen gekregen. En normaal vertik ik dat op dat genre. Bij deze: Proficiat!




Om mijn post niet helemaal nutteloos te laten overkomen: 'k ga eens zoeken naar m'n contract van m'n kot. Binnenkort moeten we al de eerste huur storten. Spannend! Voor mij dan toch, minder voor m'n mammie.

Toedeloeh -x-

5 opmerkingen:

Courage het bange hondje zei

liedjes kopen?
zot zeker? :p
ze staan gratis op internet
i.p.v. kopen die handel, downloaden die handel :D

Jozefien zei

Yevgueni verdient het gewoon gekocht te worden ;)

de groep is gewoon veel te goed

Anoniem zei

En wie zag ze op Dranouter Aan Zee? WIE?

En Bart Peeters is echt ook heel goed. En Eva De Roovere ook. En ze kan me krijgen.

Jozefien zei

WIJ!

Dank je wel lieverd
dankzij jou heb ik ze gewoon leren kennen ;)
voel je vereerd!

Me--s zei

die vind k ook goed!!!

-- Yevgueni --


deze dus :D