03 oktober 2007

Der 3. Oktober

Nationalfeiertag. Tag der deutschen Einheit. De dag, waarop een winkel die nazikledij verkoopt, zijn deuren voor het eerst opent, en dat punks en neonazi's door de stad rennen. De dag, dat alle banken gesloten zijn en ik geen rekening kan openen. De dag, dat alle docenten vrij hebben, inclusief onze coördinatrice, en dat we ons programma nog steeds niet kunnen regelen. De dag, dat Nicky alweer voor twee koten afgewezen is. Maar vooral de dag dat ik jullie de eerste foto's van Duitsland laat zien :) Veel zijn het er nog niet, maar zo kunnen jullie toch al merken hoe ik aan het verduitsen ben. Viel Spaß!


In de 4 rooms

Anneleen en haar Pool, Thomas.



Liesbeth en ik met ons bier

Anneleen met haar Italiaan, René.



De drie Vlekho'ers in mijn bedje, na de film

3 opmerkingen:

4de-5de-6de Zuidschote zei

jullie zien er wel drie jonge "springertjes" uit in vergelijking met die Italian boy en de Poolse jongen. Zag er wel heel tof uit die avond :)
Muti

Digit weblog zei

dag Jozefien!
enorm leuk dat je ons de laatste nieuwtjes laat weten (mét bijhorende foto's)! Zo weten we hier in Vlaanderen wat er met onze dochter gebeurt...

Anneleen zei

Yiep!!
Ik sluit me aan bij mijn vadertje, super leuk al die foto's ;-) Ikzelf heb geen blog maar nu kunnen mijn verwanten toch ook n beetje meevolgen.
Weten jullie al wat het wordt met het weekendje Berlijn?? Moeten we zeker doen, 't gaat super cool zijn!! En we nemen die Polen en Italianen mee!!
vele groetjess
anneleen xxx