26 oktober 2007

Semesteranfangparty

Gisteren was er de Semesteranfangparty. Allen daarheen! Dat dachten we toch. Vooraf had ik een paar mensen uitgenodigd op mijn kot, en zoals zo vaak, was dat de fijnste tijd. Je blijft dan natuurlijk veel langer hangen dan gepland, en als je uiteindelijk toch aan je fuifzaal aangekomen bent, besef je dat er daar veel te veel volk is en druip je af. Als het goed meezit, naar een cafeetje, anders naar huis. Alleen de twee zusjes van de Stefan -ik en Helene- behoorden tot de moedige eerste groep. Na een fijn oponthoud in Barcelona (de bar, n.v.d.r.) zochten we verdere warmte op. Die van ons bedje.


Van links naar rechts:
Jarek (Polen), Simone (Italië - in Duitsland zonder -e), Anneleen (België), Greet (zie Anneleen)
O ja, vinden jullie ook niet dat die rode lamp eruit ziet alsof die omgekeerd hoort te hangen? Het is maar een idee hé... Maar nu ziet dat er precies zo'n nachtlampje uit dat aan het plafond gekleefd is.


Stefan -of schrijf je Stefen...- (Polen) en Helene (Noorwegen). Jeg heter Jozefien! O ja, Stefe/an zag er niet constant zo begaaid uit... Het was gewoon het moment.

Hierbij laat ik het momenteel, want internet heeft weer zijn identiteitscrisis en pest mij ermee.
Tschüssi!

Geen opmerkingen: