07 oktober 2007

Verjaardag and stuff

Wilmafeier, met een voorafje bij Anneleen. We houden van Duitse muziek, vooral als Melvin (enfin, zo spreek je zijn naam toch ongeveer uit) de DJ is!. Merk ook mijzelf op (heel belangrijk) en Elien.
Thomasz, de Pool, Hanna, de Finse, Anneleen en Samuel de Tsjech

Al een chance dat het zo gezellig was bij Anneleen, want het Nachtcafé is -laat het ons zacht uitdrukken- stom. Als idioot zou je het ook nog wel kunnen omschrijven, of dwaas of zo. En o ja, saai ook. Enfin, zolang het pejoratieve woorden zijn, kom je in de buurt. Gelukkig was ik nog jarig, want daardoor was het sowieso een beetje leuk. Cadeautje van Liesbeth gekregen, Kuschelsocken, en plakkertjes. Als een mens nu eenmaal pijnlijke schoenen koopt...



Daags nadien hebben we voedsel genuttigd in een restaurant. Gelukkig, want daar dienen restaurantjes nu eenmaal voor. Het was er echt gezellig, sehr preiswert ook. De moeite waard om nog eens terug te keren!


Daarna zijn we de Moritzbastei gaan verkennen. Poepsjiek gebouw, zo'n café vind je nergens anders. Heel fijn allemaal.


Vandaag wat cultuur opgesnoven, mn in het Gewandhaus. Da's een concertgebouw. Zuivere lucht ingeademd, want die wordt daar blijkbaar speciaal gezuiverd. Die en nog veel meer interessante weetjes te horen gekregen tijdens de guiding tour. Merci voor de tip, Lies!


Morgen ga'k een Mensa verkennen, samen met Robert. En ik ga mijn eerste les proberen... Dat denk ik toch. En o ja, mij inschrijven voor de Berlijnuitstap. Twee uur op voorhand daar zijn, muss doch reichen, oder?

Slaap lekker!

3 opmerkingen:

Michelle zei

Zag er best gezellig uit daar!
Wat is dit: "Kuschelsocken"
Een soort sokken ofzo?

-x-

Jozefien zei

ja idd, "knusse sokken"
van die zachte dikke, als vervanging voor pantoffeltjes :)

Anoniem zei

jozefien, je bent grappig (daar moet ik niet meer over zeggen...)