01 oktober 2007

Als alles een beetje op z'n pootjes begint terecht te komen

Ziezo, eventjes tijd maken voor mijn allerliefste bloglezertjes. Momenteel heb ik het heel druk met de toerist uit te hangen, en contact te zoeken met mensen. Gisteren ben ik samen met Nicky Anneleen bezocht. 't Was er heel fijn. Deze avond zie ik haar opnieuw, maar dan in een -hopelijk- hele grote bende, want we gaan op café met WILMA, dé studentenclub voor een Erasmusser in Leipzig.

Deze ochtend het akademisches Auslandsamt proberen te verkennen, maar er stond iets te veel volk naar ons gedacht... We zullen ons morgen wel inschrijven. 'k Hoop trouwens dat ik daar niet te veel problemen mee zal hebben, want je hebt blijkbaar een Zulassungsbescheid nodig, en dat heb ik hier niet. Tjah, als je Jozefien heet hé...

Ondertussen heb ik ook al Robert gezien. Hij heeft een kaartje meegebracht omdat ik verhuisd ben, hoe schattig is dat niet ;) Hij heeft me wat meer bijzonderheden in de stad getoond, het was plezant.

Daarnet ben ik om een simkaart geweest, zodus, ik kan het nummer hier in de rechterkolom posten. Als jullie zin hebben, zou het heel handig zijn als jullie je nummer naar mij e-mailen of zo. Mijn meeste nummers zijn nl opgeslagen op m'n simkaart, en niet op de gsm zelf.

Tot binnenkort,
Jozefien

Geen opmerkingen: