05 oktober 2007

Der 5. Oktober

Geen zo'n speciale dag. Maar vannacht dan weer wel. Want dan sind wir den 6. Oktober, en dan is het mijn verjaardaahaaag! En ik begin het wel te merken :) Vandaag heb ik al twee kaartjes gekregen, van oma en opa, en van tante Yvette en nonkel Gilbert. Ze liggen nog steeds ongeopend op m'n bureau, en het is de bedoeling om dit zo tot morgen te houden... We zullen binnenkort wel eens zien of mijn karakter sterk genoeg is.
Vanavond feestje bouwen, im Nachtcafé. Naar het schijnt is de muziek daar barslecht. Jammer, want ik wou van die fuif mijn verjaardagsfeestje maken. Maar langs de andere kant ook niet jammer, want dan gaan we zaterdag gewoon nog eens op restaurant, en een cocktailtje drinken of zo.

Voor de rest is hier alles wel rustig. Woensdagmiddag, als de eerste lesweek dus net in zijn helft zit, hebben we een afspraak gekregen bij onze coördinatrice om onze vakken uit te kiezen. Lekker op tijd en zo, en dat vind ik fijn, want ik hou wel van stiptheid.

Ahja, deze namiddag gaan we naar een info-uurtje over het bachelorschap. Ik hoop daar nog iets interessants te vernemen, maar ik vrees ervoor. We zullen wel zien zeker...


Tschüssi!

O ja, als ik mijn volgende blog typ, ben ik geen tiener meer -whaaaaaaaaaaaah!

4 opmerkingen:

Michelle zei

Heey José,
Amai, das wel sjiek dat je je kaartjes vandaag nog niet open doet maar wacht tot je verjaardag!
Alvast gelukkige verjaardag!

xxx

dauwdrupje zei

Hier zijn Nicky en Liesbeth!!!
We zijn te laat bij Anneleen maar op tijd voor jouw verjaardag!!! Hartelijk gefeliciteerd van je Leipzigvriendjes....
xxx

4de-5de-6de Zuidschote zei

Dag fientje,
het is nu zaterdagmorgen 7.50 en ja je bent er al 20. Heel hartelijk gefeiciteerd,heel veel glück in het komende jaar. En... vanaf nu : gedraag je als een 20'iger :) (grapjuh)
mama'tje

B zei

Ooooo. Het is je verjaardag! Rats vergeten, en dan was ik vandaag nog met je aan het chatten ook.

Wel, bij dezen.

B