14 oktober 2007

die sächsische Schweiz

Vandaag zijn we met WILMA (nee, echt geen vrouw, vraag het maar aan de conducteur!) naar de sächsische Schweiz geweest. Om 6u30 het bedje uit (oh, wat deed het pijn), snel ontbijten -warme müsli is echt lekker!- en naar het Hbf rennen om op tijd, m.n. 7u20, in de West- (nee, niet Ost-)halle te staan. Rond 8u vertrokken we dan richting Dresden, waar we een overstap maakten om uiteindelijk bij een van de mooiste nationale natuurparken van Duitsland uit te stappen. Ondertussen had Nicky al afgehaakt wegens acute Krankheit (het was nochtans de moeite!) dus hebben Liesbeth en ik er een tête-à-tête van gemaakt - met 69 anderen. Hier enkele (internet gaat te traag) fotootjes... Puur genieten!
Bij deze foto blijft het zelfs momenteel... Een "unable to upload image" versiert mijn scherm. Naja...

Na een treinrit van drie uur heen, en drie uur terug (nogal wiedes) met tussendoor een wandeling die al bij al toch wel 7 uur geduurd heeft (inclusief tussenstops... Italiaanse meisjes zijn echt niet zo sportief) kruip ik nu vrij bekaf -maar ongelofelijk voldaan- mijn bedje in.

Slaapwel!

2 opmerkingen:

Jozefien zei

Oh Fientje, ziet er inderdaag fantastisch uit! Je doet me 'kwijlen' van de goesting :)

Jozefien zei

mama, je moet je uitloggen uit mijn blog, en je eigen naam gebruiken! De jeugd..