11 november 2007

Heel wat gesukkel

Het feestje dus. Gisteren wou ik het er al over hebben, maar internet speelde zooo hard de boeman, dat het einfach unmöglich war, jullie te berichten. Zelfs al had ik in Limburg gewoond, dan nog was internet extreem traag.


Maar enfin, genoeg gezaagd. Het feestje dus. Het was fijn. Je hoefde niet aan te schuiven om binnen te raken. Een curiosum. Je kon zelfs het hachelijke haringgevoel niet ervaren. De ton was groot genoeg. De muziek was écht goed. En de mensen fijn, maar da's nu niet zo uniek.

Internet gaat te traag om foto's te uploaden. Dank voor uw begrip :)



O ja, er was trouwens ook een voorafje bij Greet. Voorafjes zijn altijd fijn. Vooral als Greet dan een altviool heeft. Want dan speelt zij. En dan spelen wij. Vijf uur uploaden heeft het me gekost, maar het is zeker en vast de moeite waard. Zet uw geluid zacht genoeg, en geniet in de mate van het mogelijke.

Vioolplezier


1 opmerking:

Anneleen zei

Haha Josephine,
ik heb zo moeten lachen bij da filmke!
Ja maar waar blijven jullie
viooltalenten? Ik wacht vol spanning op de volgende filmpjes :-p