12 november 2007

Hundert.

Bij deze de fantastische mededeling dat dit mijn honderdste bericht is. Champagne staat hier niet, Sekt wel. Toch neem ik voldoening met het fotootje alleen.

Voor de rest gaat alles goed hier. Ik ben net ingeschreven voor het Hamburgweekend. Mijn schoenen zijn hersteld. Voor een luttele 5,90 euro kan ik terug mijn laarzen aan. Internet gaat snel! Sinds eergisteren (ik weet het, een dagje te vroeg, maarja...) ben ik aan mijn zwarte Piet begonnen. Hij is extreem lekker. Toen ik Annika probeerde wijs te maken dat dat ongeveer Knecht Ruprecht was, ging ze totaal ni akkoord. Mijn chocolade zag er te vriendelijk uit... Maarja, je kan toch geen chocoladevent er kwaad doen uitzien? Volgens mij smaakt hij dan ook veel minder lekker. Voor de rest regent het, en ik ben nog niet helemaal blut.

Jozefien groet jullie.

Geen opmerkingen: