09 november 2007

Taalstages, films en geen schoolwerk

Sinds gisteren is mijn weekend begonnen. Tijd voor schoolwerk dus! Ik heb wel ... vijf zinnen vertaald geloof ik! 's Namiddags heb ik mij voornamelijk beziggehouden met te antwoorden op e-mails. Maar daar kan ik niets aan doen. 't Is meneer Uytterhoeven z'n schuld. Hij heeft een e-mail doorgestuurd van een mens die taalkampen organiseert, en die mens zocht nog lesgevers. En als het over talen gaat, ben ik altijd enthousiast. 'k Heb dus vrij meteen gereageerd. En die man ook. Met als gevolg dat ik mij heb beziggehouden met informatie geven, cv'tje schrijven (ik kan pdf'jes maken, hoera!) enzoverder enzovoort. Heel nuttig allemaal, maar schoolwerk is er niet van gekomen.

Omdat ik dan toch heel de dag binnen gezeten had, ben ik met Anneleen en Elien een Duits-Turkse film gaan bekijken (Auf der anderen Seite. Van dezelfde regisseur als Gegen die Wand). En omdat mijn eindwerk dan toch over Duitse films gaat, vond ik dat ik er nog goed aan deed ook. Ik heb eerder mijn Turks gereactiveerd dan Duits gehoord, maar enfin, de film was écht superhard de moeite. Daarna zijn Elien en ik ons nog gaan bezatten. Bananenmilkshake werkt daarvoor won-der-baar-lijk. En hij was heel lekker.


Vandaag ben ik eindelijk in de bibliotheek geraakt om mijn boek op te halen dat ik besteld had. Jammer maar helaas, 'k was te laat, het boek lag terug in de rekken. Opnieuw bestellen en maandag nog eens gaan kijken. Zo wordt mijn bachelorpaper ook weer uitgesteld.

Vanavond zwemmen, en daarna een Erasmusfeestje. Eindelijk zullen jullie weer foto's zien.

Da-aaaag x

Geen opmerkingen: