15 juni 2007

De Leipzigers van tegenwoordig

Piep!

Eigenlijk kom ik een beetje gefrustreerd melden dat Annika mij nog steeds niet teruggemaild heeft. Daarom heb ik maar 'subtiel' nog een mailtje gestuurd: [..] Ich sehne schon seit einigen Tagen eine E-Mail von dir herbei, aber vielleicht hätte ich doch besser das Bild meines Ohrs im Anhang geschickt [...] Was hältst du eigentlich von mir? [...] Ich würde es auch zu schätzen wissen, wenn du etwas über dich erzähltest.
Usw.

Enfin, 'k heb toch maar mijn geleerde Vokabeln van vandaag geïntegreerd in mijn e-mail. || herbeisehnen|| *kijkt trots om zich heen*

[...]

Ahja, ik leg mij er maar gewoon bij neer. Vrij letterlijk dan, want ik ga bijna slapen. Nadat ik nog een klein beetje woordenschat Duits geleerd heb. Wie weet heb ik dan terug inspiratie voor een lichtjes geïrriteerd mailtje.

Tot blogs!
Jozefien x

Geen opmerkingen: