04 juni 2007

Gefrustreerd

Beste mensen, ik ben gefrustreerd!

En wel door een docent. Dat valt niet vaak voor, want docenten zijn -dat is algemeen geweten- stuk voor stuk schatjes. Maar nu, op maandag 4 juni 2007, erger ik mij dus dood. Aan meneer G. meer bepaald. (de examens moeten nog afgelegd worden hé ;o)) X-aantal dagen verdween zijn cursus van Toledo (een soort site van school). Alle misschien-noodzakelijke informatie verdwijnt dus. De 31e stuur ik die meneer dus een beleefd mailtje, om te vragen waar het vak naartoe is. Uiterlijk een uur geleden mailt hij mij terug, om te zeggen dat het MIJN schuld is! De mail zelf was ronduit grof te noemen. Geen hallo, of vriendelijke groet, alleen een leugen waarmee hij zich uit de slag probeert te trekken. " Het probleem moet bij jou liggen, want alles is beschikbaar." Vreemd dat dit probleem zich dan bij een tiental mensen voordoet. Wij zullen wel de prutsers zijn. Ik denk het ook. Komt daar nog eens bij dat deze man zichzelf uitgeeft voor informaticus, want zo'n vak geeft ie toch. Het spijt me, maar echt professioneel komt u niet over. Nog nooit geweest, maar nu dus zeker niet. Nah.

Trouwens, vijf dagen wachten om een mail te beantwoorden is ongehoord. Zeker voor een "informaticus". Ik, de onwetende debiele trien, heb tenminste binnen het uur geantwoord. Nog eens nah.

Om deze ellende achter mij te zetten, ga ik mij nu op mijn ijsje storten. Een betaald ijsje weliswaar.

Met -nog steeds boze- vriendelijke groeten,
Jozefien

Geen opmerkingen: