25 juni 2007

Zuiders temperament geïnteresseerd in Jozefiens blog?

Khoel...
ik heb een Portugese (?) fan. Meer nog, mijn fan kan Nederlands. Zoals in de reactie op mijn vorig bericht te lezen is (voor de gemakkelijkheid post ik het meteen ook maar hier), vindt hij mijn blog zelfs interessant! Gelukkig! Hij zou maar moeten durven om het niet interessant te vinden. Oh, wat zou ik hem een zuiderse snoodaard vinden!

Oh ja, hier is zijn reactie trouwens:
Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Hoe hartverwarmend! Ik wil meteen met hem trouwen. Zo een lieve, innemende kerel dat me dat lijkt.

En ook een béétje zielig... 'k denk niet dat ik zijn blog bezoek.

saludos cordiales (wie weet verstaat Rodrigo dat é)
Jozefien

Geen opmerkingen: