22 juni 2007

licht aan het eind van de examentunnel

Hoi!

Ondertussen zijn al zeven van de tien examens afgelegd. En hier op kot ben ik de enige die nog examens heeft. Allez, Stijn moet zich vandaag nog vertegenwoordigen voor de jury, maar dan ben ik de enige nog hard studerende mens in mijn omgeving. Gelukkig sta ik heel dicht bij mezelf, en kan ik me zo oppeppen. En het feit dat andere mensen klaar zijn, betekent maar één ding: de vakantie lonkt!

Nu ik eraan denk, ik mag niet vergeten het hotelletje te boeken voor in Leipzig.. Dat zal dus vanavond gebeuren!

O ja, en over Duitsers gesproken... naar het schijnt zijn dat fantastisch mooie mensen. Toen ik woensdag in Leuven veel te veel aan het eten en drinken was (zo hoort dat nu eenmaal in Leuven) hoorde ik steeds een stemmetje bezig over hoe supermooi die Duitsers wel zijn... En nee, het stemmetje zat niet in mijn hoofd, en het was geen onzichtbaar vriendje! Deze keer was het een gesprek met een écht vriendje *trots*

Ik verlang dus steeds meer en meer naar Leipzig. En Pieter sinds woensdag minder en minder.
Of toch niet?


Toedeloew
Fienie x

1 opmerking:

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.