11 juni 2007

De ochtendstond heeft niet altijd goud in de mond

Hoi, dag iedereen

mocht er iemand wakker zijn: WTF?! Leg u in uw bed! Aan al de slapenden: doe zo verder. Nu is het tien voor vijf - en nee, dat komt niet overeen met de klok van mijn blog (daar ziet het uur er hoogstwaarschijnlijk nog indrukwekkender uit), maar ik krijg het ni veranderd... En 'k zou er momenteel ook geen moeite in willen steken. Nah. Ik ben in een dramatische bui. Tuurlijk, want nog vier uur, en er begint een -hoogstwaarschijnlijk pokkemoeilijk- examen. Meer nog, Fieneke zal dat examen afleggen. Anders zou ze het waarschijnlijk niet zo erg vinden dat er ergens studenten een beetje aan het sterven zijn. Hoe egoïstisch van haar. Ik weet het, ik vind het trouwens zelf ook, maar het is dan ook zeven voor vijf. Op zo'n uur mag dat, want zo goed als iedereen slaapt toch.

Nu, laat ons maar op het goeie nieuws concentreren: twee uur later zal ik mij bevrijd voelen. Ik verlang al.

Slaap allemaal lekker verder, en denk even aan mij als je wakker wordt..

Nachtzoen,
Jeex

Geen opmerkingen: